آموزشگاه تبلیغات

چاپ سه بعدی

بازاریاب ها: چرا چاپ سه بعدی از آنچه فکر می کنید مهم تر است

چاپ سه بعدی خودش را در بعضی از بهترین آزمایشگاه های تحقیق و توسعه ی محصول به خوبی مطرح کرده است. با این حال، کاربرد و استفاده ی آن در مسیر اصلی هنوز آغاز نشده است. این تکنولوژی دیر یا زود به یکی از تکنولوژی های عمومی انتخاب شده توسط صنایع بزرگ تبدیل می شود.

بر طبق گفته ی Steve Heller در the figures show، ریسک ها بالا هستند. پیش بینی می شود که مسیر اصلی رشد چاپ سه بعدی در صنعت هر سال 31% افزایش یابد و تا سال 2020 به یک بازار 21 میلیارد دلاری تبدیل شود.

 

بازاریاب ها در انتظار چه چیزی هستند

خبر خوب برای بازاریاب ها این است که چاپ سه بعدی فرصت های زیادی برای ارائه ی راه حل های خلاقانه فراهم می کند. چاپ سه بعدی به راه های نوآوری اجازه ی پیشرفت می دهد و روابط موجود و احتمالی با مشتری ها را تقویت می کند.

برخی از هیجان انگیز ترین تجارت های جهانی هم اکنون با استفاده از چاپگر های سه بعدی در حال گسترش احتمالات هستند. Coca-Cola برای تبلیغ بطری های نوشابه ی کوچک تر مجسمه های مینیاتوری از مصرف کنندگان درست کرد. چند کمپانی دیگر که در حال آزمایش کردن این تکنولوژی هستند عبارتند از: Nokia، Volkswagen، و eBay. در خرده فروشی Selfridges و Harvey Nichols در انگلیس، Le Bon Marché در فرانسه.

بازاریابی یک کسب و کار رقابتی است، جایی که منحصر بفرد بودن به رمز موفقیت تبدیل می شود. یک عامل بزرگ در یک کمپین بازاریابی موفق متمایز بودن است. ابتکار در استفاده از چاپ سه بعدی جزء محرمانه ی دستور العمل موفقیت در کسب و کار فرداست.

امروزه کسب و کار ها قادر به ساخت و "چاپ" تبلیغات و محصولات تبلیغاتی هستند که به دستور مشتری طراحی شده اند. آن ها هم چنین می توانند ایده های تعاملی را توسعه دهند.

کسب و کار های تبلیغاتی ای که خدمات چاپ تبلیغاتی و حرفه ای ارائه می دهند با استفاده از تکنولوژی چاپ سه بعدی موفق خواهند شد. آن ها قادر خواهند بود که سفارشی سازی سریع را در اختیار مردم قرار دهند و حتی ممکن است به حدی بی نقص شوند که یک محصول را درست به همان شکلی که تصور شده بسازند. این تکنولوژی به قدری پیشرفته شده که تنها مانع آن قدرت تخیل است. بازاریاب ها می توانند رؤیا های بزرگ در سر بپرورانند و بقیه ی کار را به این تکنولوژی فوق العاده بسپارند.

مزایا چاپ سه بعدی

تکنولوژی چاپ سه بعدی در حال مشهور شدن، رقابتی تر شدن و به طور صعودی مقرون به صرفه تر شدن است. بسیاری از تجارت ها و صنایع از آن سود می برند. آن هایی که این تکنولوژی جدید را به خدمت می گیرند شامل تولید کنندگان، تبلیغ کننده های چاپی، و شرکت های بازاریابی تبلیغاتی هستند که به دنبال مشتری هایی با ایده های جدید درخشان می گردند.

 این تکنولوژی مدرن به تجهیزات زیادی نیاز ندارد و همان تجهیزات اندک هم به وسیله ی کارکنان کمی قابل راه اندازی اند. هزینه ی اولیه نیز در مقایسه با دستگاه های اتوماتیک بزرگ در کارخانه های تولید کننده ی مختلف خیلی کم است.

کاربرد های خلاقانه چاپ سه بعدی

حالا دیگر بیسکوییت ها و شکلات ها را می توان چاپ کرد. برای تجارت های مربوط به غذا خیلی جالب خواهد بود که ببینند بازاریاب ها و چاپگر ها بدون هیچ مانعی قادر به انجام چه کارهایی هستند. حالا کمپانی ها می توانند بیسکویت هایی با هر نوع طرح و با جزئیات دقیق تولید کنند. از آن جایی که این تکنولوژی خیلی جدید و مدرن است، بسیاری جذب چاپ طراحی ها و آرم های شگفت انگیز خواهند شد. این گونه می توان در نمایشگاه های تجاری نمونه های رایگان قابل استفاده ای به مردم هدیه داد.

از چاپ سه بعدی می توان برای راه اندازی دوباره ی بازریابی قدیمی و میراث نمایش دادن در ویترین استفاده کرد. اکنون تمام محصولات قدیمی، تضمین تبلیغاتی، و و دیگر اجزاء تاریخی تجارت می توانند دوباره ایجاد شوند و در محل های انتظار، لابی ها، و کتابخانه ها به نمایش گذاشته شوند. این تکنولوژی کمک می کند که تاریخ همه ی شرکت های بزرگ در یک محل به شکل بهتر جمع شود.

تکنولوژی چاپ سه بعدی هم چنین توسط برخی از مدرن ترین تولید کنندگان استفاده می شود تا نمونه های اولیه و محصولاتی که در مرحله ی آزمایش هستند را بهتر کند. این کار بازده پیشرفت محصول را افزایش می دهد. این نوآوری های چاپ سه بعدی زمان و پول را ذخیره می کنند و منجر به سود های حاشیه ای بیشتر می شوند.

چه از چاپ سه بعدی برای جلب توجه مشتری در یک نمایشگاه تجاری استفاده شود و چه از آن در پشت صحنه برای نمونه سازی سریع از کالا استفاده شود، استفاده های آن بدون اشتباه است و تنها قوه ی تخیل ما می تواند مانع آن باشد.

 

 

تکنولوژی ها و استراتژی های جدید تبلیغات را 
هر شنبه ساعت 9 درون ایمیل خود دریافت کنید

تماس با ما

کانون تبلیغاتی بانواز

A ایران، اصفهان، چهارباغ
مجتمع چهارباغ، طبقه 2، واحد 2

T031-36500538

T031-32244251